2017/09/04

BACK TO SCHOOL: przegląd szkolnych akcesoriów i dekoracji z sieciówek




Małe a cieszy :) mowa tu o nowych dodatkach do pokoju, w które kocham zaopatrywać się przed wrześniem. Powrót do szkoły w moim wydaniu to nie tylko zeszyty. Uwielbiam tworzyć idealny klimat sprzyjający wyciszeniu się i nauce poprzez poduszki, koce i świeczki. Również i w tym roku dałam ponieść się wakacyjnej euforii i wpadłam w prawdziwy wir zakupów. Biegając między półkami wybrałam najciekawsze pozycje...


fot. Patrycja Piankowska

Miłego powrotu do szkoły!!




20 komentarzy:

  1. Oj tak niektóre propozycje są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam zaopatrywać się w tego typu akcesoria! Wybrałaś super rzeczy! Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam,
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeeeetny post i przepiękne zdjęcia ;)
    zapraszam do siebie http://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę! Ja akurat byłem wczoraj w pepco i nie zauważyłem tej wspaniałej lampy! Kiedyś na youtubie widziałem podobną ale w kształcie żurawia :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoła ! kiedy to było !!! fajne pomysły no i piękne zdjęcia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak samo wole tworzyć nastroj i dekorować otoczenie niz robic haul do szkoly. Mam bzika na punkcie poduszek, koców i świeczek! Zdradzisz mi gdzie tak swietnie przerabiasz zdjecia? 😍✨ buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 🦄oddajemy obserwacje🦄

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękna sklejka! <3
    Odpowiedni klimat i człowiekowi od razu chce się uczyć :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje ;) I bardzo ładna sklejka!
    Uwielbiam tego typu dodatki do pokoju :)

    Cudownego dnia!
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie akcesoria to ja rozumiem - są przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę kilka ciekawych dodatków. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Graficzne opracowanie Twojego bloga jest fantastyczne! Proste, ale mega przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne dodatki:) Masz rację miła atmosfera i przytulny pokój pomaga w nauce.
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, dodatki dodają dużo szczęścia :) Są takie ładne

    jsz-ostentacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia jak i cały blog. ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie powiedziane �� przepiękne zdjęcia❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne rzeczy, bardzo mi się podobają. Mam pytanko w czym przerabiasz zdjęcia ?

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiałam się nad tymi karteczkami z Bershki! :D Co do zdjęć, to była bardzo fajna współpraca!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie rzeczy są śliczne! Mam słabość do takich dekoracji :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny post!
    wszelkiego rodzaju dodatki do pokoju są również moją słabością :D

    trochę o mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam dodatki! Bardzo fajne rzeczy!
    MY BLOOOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.