2017/11/26

Co będzie modne zimą 2017/2018?






Nie wiem jak wy, ale ja w całym roku nie sięgnęłam po ani jedno kolorowe pisemko. Zamiast tego głód inspiracji zaspokajałam w albumach z młodości mojej mamy. Tak, 2017 to wielka kumulacja ostatnich 30 lat XX wieku. A to jeszcze nie koniec, 2018 rok zapowiada się olbrzymim tsunami lat 70! Już zimą zaleje nas pierwsza fala - SZTRUKSU. Wyjątkowo tani trend - któż z nas nie ma pochowanych w worach na strychu starych ciuchów na czarną godzinę. Otóż właśnie wybiła. Złote łańcuszki i medaliki z chrztu też śmiało możemy wyciągnąć ze szkatuł. O kołach w uszach chyba nie muszę wspominać, więc przejdźmy do total looków. Dwa słowa - kwiaty i dżinsy. A co z temperaturą? Spokojnie, na wybiegach nie zabrakło dużo za dużych swetrów i sztucznych futer. Najbardziej pożądane wzory to krata i pepitka. A owocami na torcie są wiśnie i pomarańcze.

Zdjęcia: Patrycja Piankowska 






xoxo




11 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, fajny pomysł z tymi wklejkami :*
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    https://luxwell99.blogspot.com/2017/11/swieta-przebaczenie-przeznaczone-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, great post dear! I like your blog so much, and you are so stylish!

    I'm following you. Could you follow me, too, I'm new on Blogger :)

    BLOG | IG | FB | BLOVIN'

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i cala sklejka ! Uwielbiam mode lat 70, właściwie nie wiem czasami czemu to mi sie tak podoba, ale jednak.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są fenomenalne ^^
    Ah sztruks ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wymarzyłam sobie zielone sztruksy na tyłek z pierwszego zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 zdjęcie jest genialne!
    Jeżeli chodzi o styl - nie mój. Kompletnie nie trafiają w mój gust te ubrania. :)

    https://atenagrygiel-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są świetne, mimo że ja się tak nie ubieram, to na prawdę fajne te stylizacje 😍
    Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylówka <3 uwielbiam kabaretki!
    obserwuję :)
    zapraszam do mnie encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zdjęcia!
    Co do nowych trendów - uważam duże, okrągłe kolczyki za hit i sama musze w końcu znaleźć takie dla siebie.
    Obserwuję i zapraszam do siebie - https://mplazewska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Extraordinary significant post, where you make the fundamental center, truly satisfies me for its vital of significance. After all it is an incredible article with all the fixings. Much obliged ahead of time for posting it.


    OdpowiedzUsuń