2018/03/14

DIY: jak zrobić pomadę do brwi?





 Od 2016 wszystkie malujemy brwi, no może oprócz mojej mamy ;) Licząc, że za 2 gramy pomady z inglota wydajemy 43 zł i wysycha nie później niż po 4 miesiącach użytkowania to wychodzi, że na brwi wydałyśmy już... (2 w pamięci)... tak, 344zł. O kurna...

Dzisiaj przychodzę do Was z przepisem na pomadę za całe 1.30zł!

Potrzebne będą:
- podkład
- kakao 
- wazelina
- świeczka
- 2 łyżeczki + szpatułka do mieszania
- pojemnik (znajdziecie w Rossmanie za 1,30zł)






Może nie jest to najlepszy produkt świata, ale za taką cenę warto wypróbować. A nuż ją polubisz :)


xoxo,
   J







 


 Zobacz także jak zrobić bazę pod cienie (KLIK)






22 komentarze:

  1. Kakao się nie odmienia więc nie "kakaa" a po prostu kakao. Jeśli chodzi o sam produkt to zastanawia mnie czy on nie bedzie się rozmazywał w ciągu dnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt :) Nie zastyga całkowicie, więc jest to tylko alternatywa dla mniej wymagających osób

      Usuń
  2. Nie wiem ja chyba wolę tradycyjne pomady z sklepu, ale pomysł bardzo ciekawy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, szkoda że trwałość raczej nie będzie najlepsza 😐 ale pomysł niezły, wymaga chyba tylko dopracowania 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny patent, może w wolnej chwili wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietny pomysł, lubie DIY posty :3 zrobic coś zniczego extra <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zobaczyłabym jak to prezentuje się na brwiach.

    Póki co - dobra alternatywa gdy się spieszymy, a zabraknie nam codziennych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sądziłam że jest sposób na robienie pomady, skorzystam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo zaskoczona, że można zrobić taką pomadę samodzielnie, świetny pomysł :)
    Piszesz, że po 4 miesiącach pomada zasycha, to prawda, ale polecam dodać do pomady kropelkę olejku rycynowego albo dowolnego olejku do włosów, a do pomady wróci życie :)
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na brwiach sie nie znam ale zdjecia pierwsza klasa !!! nie jedna gazeta moze pozazdrościć !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na pomade! Ostatnio sama się zastanawiałam, jak to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym jednak nie ryzykowała, zwłaszcza, że używam cieni i kredek, nie pomad ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny pomysł i strasznie łatwy :D nie pomyślałabym, że wystarczy kilka rzeczy, które tak naprawdę każdy ma w domu, aczkolwiek ja chyba bym się źle czuła z taką pomadą na brwiach przez kakao.. może to dziwne, ale ciągle bym myślała o tym, że mam na sobie jedzenie i bym się nieswojo z tym czuła :D brewka na dłoni jest mega! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, napewno kiedyś przetestuje ;*
    super blog, obserwuje!

    zapraszam też do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, lubię takie diy. Na pewno przetestuję ;) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam - nowy post o kosmetykach Buna 💚 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja do brwi używam cieni :D i nie mam problemu z zasychaniem produktu po 4 miesiącach :D.
    Obserwuję

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Post ciekawy, choć sama nie mam potrzeby malowania brwi, gdyż z natury są one bardzo ciemne i gęste :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę nawet nie wiedziałam,że tak się da :O Świetny post mega pomocny, muszę koniecznie wypróbować. Pozdrawiam 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten produkt jest mega !! Polecam ! Naprawde,nie muszę męczyć się ze zmazywaniem brwii tak jak zawsze wystarczy jeden wacik i kilka kropli zmywacza do makue upu !! Jest świetny ,łatwo zrobić idealny krztałt brwii ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. You did a great research about the product and really loved reading it. I must say I’ve no idea about this post before and not even heard that word. While i’m writing this i am using buffer and hoot suite to monitor my social media’s. I’m thinking to try to will share my feedback after trying it.

    OdpowiedzUsuń