2018/08/14

SZAŁ NA SŁOMIANE DODATKI - przegląd sieciówek





 
Dzień dobry wszystkim cierpliwym i wytrwałym podczytywaczom! :)

Oj długo zbierałam się do opublikowania tego wpisu. Może jednak jeszcze nie jest za późno... A mianowicie, dzisiaj o najgorętszym trendzie tego lata - plecionkach. Jeżeli tak jak ja dopiero planujecie swój wyjazd to ten post jest właśnie dla Was!


Słomiane kapelusze, koszyki z rafii, koturny z juty to dodatki które przełamią casualowy look i dodadzą stylizacji wakacyjnej lekkości. W końcu co lepiej wyrazi ten słoneczny czas, jak nie kolczyki, które wyglądają jakbyśmy zrobili je sami, siedząc na beli siana ze ździebełkiem zboża w ustach hah! Chyba tylko muszelki to przebiją, które swoją drogą też już można zobaczyć na działach z biżuterią.

Słoma ogarnęła tyle sklepów, że ciężko byłoby je wszystkie obejść. Dlatego przygotowałam dla Was kilka najciekawszych według mnie ekspozycji z moich ulubionych sieci: Stradivarius, Pull&Bear, Zara, H&M i nawet znalazło się coś z Home&You. So, I hope you enjoy!





Fot. Ola Górecka (instagram klik)



Fot. Andrzej Brzeziński

Xoxo,J

9 komentarzy:

  1. Mi mega do gustu przypadły espadryle słomiane! Uwielbiam te buty! Co do kolczyków to nawet nie miałam pojęcia, ze takowe istnieja 😇

    OdpowiedzUsuń
  2. Słomiane dodatki są cudowne! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj uwielbiam takie słomiane dodatki do stylizacji, zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się trend słomianych toreb i kapeluszy, bo świetnie się w tym czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz:) torebka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sesja, te koszyki są fajne :D piękne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Właśnie jestem w trakcie wybierania prezentu dla mojej przyjaciółki. Mam już dla niej piękne świece oraz sztuczne kwiaty, które kocha z jej ulubionego sklepu PM-M. Do tego dokupię jej taką słomianą torebkę i powinna być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Superb article, man!! you are really included a real advance area of knowledge I expect for may days. Hope you more article on it creates & let us to see.

    OdpowiedzUsuń