2020/07/14

NAJMODNIEJSZY HAUL LUMPEKSOWY




Hei, 
Dzisiaj przychodzę do Was ze zdwojoną siłą, ponieważ  w wersji video, z moim pierwszym filmem na YouTube! Film jest haulem lumpeksowym, ale dość niezwyczajnym, gdyż wszystkie ubrania są marki NA-KD i kupione zostały za totalne grosze! Na filmie porównuję ceny ubrań ze strony NA-KD z tymi, za które ja je kupiłam, przymierzam oraz opowiadam o aktualnych trendach, także jeżeli Was chociaż trochę zaciekawiłam to gorąco zapraszam do oglądania i czekam na Wasze opinie!


Dodatkowo przygotowałam dla Was małe rozdanie rzeczy z filmu, a szczegóły znajdziecie na moim profilu na Instagramie - julkabrzezinska_, w zakładce YouTube.

Trzymam kciuki i buziaki, 
Julia

4 komentarze:

  1. No, no kochana niezłe łupy! :) Fajnie, że w lumpeksie można znaleźć tyle perełek.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, aż sama byłam zaskoczona haha! Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. I enjoyed reading your article. The pictures are very pretty and I love how you described everything in such detail. :)
    Also, your blog looks lovely, dear!

    Following you, would you like to follow me back?
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. he outfit pieces you acquired in your Lumpex haul look very pretty and fashionable.
    I especially love the burgundy red off-shoulder dress you were wearing at 3:08 of your video!
    You look extremely pretty wearing it.
    The white denim trousers look fabulous being modelled by you as well.
    Excellent fashion haul!

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń