2020/03/07

Black&white




Hei!
Pewnie myśleliście, że nie pojawi się tu już żaden nowy post :) Powiem szczerze, że sama tak myślałam... Jednak po tak długiej przerwie zaczęło mi brakować regularnego wychodzenia na zdjęcia, planowania postów, a przede wszystkim pisania i kontaktu z podczytywaczami haha! Przyznam, że bardzo się zdziwiłam, że po tak długiej i nieregularnej nieobecności aktywność zupełnie tutaj nie wygasła - bardzo miłe zaskoczenie! Dodam, że przede wszystkim posty z moimi projektami DIY cieszą się ciągłą popularnością, a najbardziej tymi kosmetycznymi (Jak zrobić własną pomadę do brwi? i Jak zrobić samemu bazę na powieki?) - co bardzo mnie cieszy, bo przez ten czas nazbierała się całkiem długa lista nowych pomysłów na tego typu DIY-je..., co powiecie na domowe kosmetyki do pielęgnacji? Ostatnimi czasy nieźle pogłębiłam swoją wiedzę na temat cudownych właściwości różnych olejów i lodówkowych produktów, także jeżeli jesteście ciekawi jak zmieniła się moja pielęgnacja to you'll see soon!

Nie wiedziałam jak sensownie wrócić tutaj do Was, więc na dobry początek przygotowałam stylizację black&white.

I z góry Was przepraszam za brudną podeszwę, którą widać na każdym zdjęciu haha.














Golf - Pull&Bear

Spodnie - Pretty little thing

Bluzka - Missguided

Buty - Missguided

Kolczyki - H&M


Jeżeli jeszcze mnie nie obserwujesz to zachęcam do dołączenia do grona czytelników na blogu (panel na dole), a także na Instagramie (klik!), gdzie będę informować na bieżąco o nowych postach :)



Xoxo, J

10 komentarzy:

  1. Skarpetki są genialne, ogólnie cały ootd wygląda genialnie. Posty o domowych kosmetykach brzmi ciekawie, sama lubię takie czytać.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja nie w moim stylu, ale kozaczki mi się spodobały :)
    Masz piękne długie włosy!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. golf podoba mi sie najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie stylizacje, prosto z klasą ♥ na co dzień bardzo często stawiam na takie rozwiązania ♥
    buziaki
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie kochana, że wracasz do blogosery :) Blogowanie to pasja, która wraca do nas; jest niczym uzależnienie z którym nie chce się walczyć! <3
    Cudowne ujęcia jestem szczerze zainspirowana.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna stylizacja, niby czarno-biały klasyk a jednak bardzo ciekawa!

    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja ale i tak skarpetki z jednego zdjęcia wygrywają :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz klasę, wyglądasz bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń